ورود
نام کاربری
رمز عبور
رمز عبورم را فراموش کردم. ----- یا ----- ثبت نام

مدرسه فرهنگیان 1

#
invite
  • مدرسه فرهنگیان 1
  • نوع مجموعه: دولتی
  • ابتدایی (دبستان)
  • دخترانه
  • اصفهان ،ناحیه 2 اصفهان،
0 از 0 رای

امتیاز شما

ابتدایی (دبستان) دخترانه فرهنگیان 1


مدرسه فرهنگیان 1 مجموعه ای دولتی ، دخترانه واقع در استان اصفهان ، شهر اصفهان ناحیه 2 اصفهان است که در مقطع ابتدایی (دبستان) با مدیریت پذیرای فرزندان عزیز شما اولیاء گرامی می باشد . جهت کسب اطلاع ازشرایط ثبت نام وامکانات مدرسه فرهنگیان 1 با شماره تلفن 03132755444 تماس گرفته و یا به آدرس خ ابوالحسن اصفهانی /روبه روی محله نو خواجو مراجعه نمایید . همچنین شما اولیاء گرامی و دانش آموزان عزیز در صورتی که با مدرسه فرهنگیان 1 آشنایی دارید با به اشتراک گذاشتن نظرات خود و امتیازدهی به آن در بخش ثبت نظرو امتیاز شما به سایر والدین در انتخاب مدرسه و مجموعه مناسب برای فرزندانشان کمک نمایید.

اطلاعات تماس و آدرس

  • تلفن : 03132755444
  • دورنگار :
  • وب سایت :
  • کد مدرسه:
  • آدرس : اصفهان , خ ابوالحسن اصفهانی /روبه روی محله نو خواجو

نظرات بازدیدکنندگان

ارسال پاسخ برای نظر

  • #اکرم قضاوی 8 آبان 1404 ساعت 20:50
    • کادرآموزشی
      3
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      1
    • امکانات مجموعه
      2
    • شیوه های تدریس
      3
    • فوق برنامه
      2
    • تناسب شهریه
      3

    من با توجه به تعاریفی که شنیده بودم دخترم را در این مدرسه ثبت نام کردم که پشیمان شدم, از لحاظ آموزشی ظاهراً دائماً مدیر در حال عوض کردن معلمان است و از دیگر لحاظ هم که ... کلاً من تعاریفی که شنیده بودم از لحاظ مدیریت مدرسه بود که با چیزی که دیدم زمین تا آسمان فرق میکرد و مجموعه مدیریت ضعیفی داشت، من برای پنجم به بعد با سختی دخترم را برای ادامه در مدرسه دیگری ثبت نام کردم.

  • #پریسا ساوجی 7 آبان 1404 ساعت 8:46
    • کادرآموزشی
      3
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      1
    • امکانات مجموعه
      1
    • شیوه های تدریس
      3
    • فوق برنامه
      2
    • تناسب شهریه
      3

    من با توجه به تعاریفی که شنیده بودم دخترم را در این مدرسه ثبت نام کردم که پشیمان شدم, از لحاظ آموزشی ظاهراً دائماً مدیر در حال عوض کردن معلمان است و از دیگر لحاظ هم که ... کلاً من تعاریفی که شنیده بودم از لحاظ مدیریت مدرسه بود که با چیزی که دیدم زمین تا آسمان فرق میکرد و مدیریت ضعیفی داشت، من برای پنجم به بعد با سختی دخترم را برای ادامه در مدرسه دیگری ثبت نام کردم. در همین منطقه مدارس بهتر دیگری وجود دارد.

  • #پریسا ساوجی 4 آبان 1404 ساعت 19:31
    • کادرآموزشی
      3
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      1
    • امکانات مجموعه
      1
    • شیوه های تدریس
      3
    • فوق برنامه
      2
    • تناسب شهریه
      3

    متاسفانه به علت اینکه مستقیم از مدرسه قبلی به اینجا معرفی شدیم، تحقیقاتی در مورد مدرسه نداشتم و اگر امکان داشته باشه فرزندم رو برای سال های پنجم و ششم در مدرسه دیگری ثبت نام میکنم. در کنار همه ضعف هایی که در این مدرسه هست، رفتار کادر مدرسه و برخورد نادرست با فرزندان بدترین موردی بود که من اون رو شاهد بودم.

  • #مریم یارعلی 17 دی 1403 ساعت 8:18
    • کادرآموزشی
      3
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      2
    • امکانات مجموعه
      2
    • شیوه های تدریس
      2
    • فوق برنامه
      2
    • تناسب شهریه
      3

    متاسفانه با تعاریفی که شنیده بودم از این مدرسه، دخترم رو تو این مدرسه ثبت نام کردم و اصلاً اون چیزی که تعریف می شد نبود، از ما که گذشت و دخترم رو برای اینکه بیشتر از این هم از لحاظ آموزشی و هم از لحاظ تربیتی آسیب نبینه به مدرسه دیگری بردم، به نظرم مدارس بسیار بهتری در همان منطقه هستند که میتوانید با تحقیق بیشتر در آنها ثبت نام کنید.

  • #احمد کلاهدوزان 24 آذر 1403 ساعت 20:48
    • کادرآموزشی
      3
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      2
    • امکانات مجموعه
      2
    • شیوه های تدریس
      4
    • فوق برنامه
      3
    • تناسب شهریه
      3

    در سال‌های پیش از این، این مدرسه ظاهراً بسیار بهتر از دو سه سال اخیر اداره میشده ولی الآن این مدرسه را از نظر کیفی و مدیریتی در سطح متوسط شاید بتوان ارزیابی کرد

  • #ثنارهبری 18 آذر 1403 ساعت 17:18
    • کادرآموزشی
      5
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      5
    • امکانات مجموعه
      4
    • شیوه های تدریس
      5
    • فوق برنامه
      4
    • تناسب شهریه
      5

    با اینکه امکانات کمی دارد،ولی هرسال مدرسه رنگ آمیزی و.. می‌شود.معلمان بسیار خوبی دارند.باتشکر.

  • #شیدا جواهری 3 آذر 1403 ساعت 13:24
    • کادرآموزشی
      4
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      5
    • امکانات مجموعه
      3
    • شیوه های تدریس
      5
    • فوق برنامه
      4
    • تناسب شهریه
      5

    مدرسه خیلی خوبی از شاید امکانات کمی داشته باشد ولی تدریس فوق العاده خوبی دارد همچنین معلم و کادر عالی

  • #مریم ریاحی 27 فروردین 1403 ساعت 11:19
    • کادرآموزشی
      2
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      2
    • امکانات مجموعه
      3
    • شیوه های تدریس
      2
    • فوق برنامه
      3
    • تناسب شهریه
      3

    من نسبت به مدارس غیر انتفاعی نظر خودمو اعلام کردم

  • #ندا قسامی 28 اردیبهشت 1401 ساعت 12:26
    • کادرآموزشی
      3
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      3
    • امکانات مجموعه
      3
    • شیوه های تدریس
      3
    • فوق برنامه
      3
    • تناسب شهریه
      3

    دارای کادر مجرب و دلسوز و با معلومات

  • #فرزانه یارامیری 9 اسفند 1398 ساعت 16:37
    • کادرآموزشی
      5
    • رفتارو برخورد کادر مجموعه
      5
    • امکانات مجموعه
      5
    • شیوه های تدریس
      5
    • فوق برنامه
      5
    • تناسب شهریه
      5

    باعرض سلام.ضمن خسته نباشبد خدمت شما و تمام عزیزان.
    از زحمات شما بسیار سپاسگذارم.
    مادر پریناز یارامیری کلاس 5/3

ثبت نظر و امتیاز شما

  • کادرآموزشی

  • رفتارو برخورد کادر مجموعه

  • امکانات مجموعه

  • شیوه های تدریس

  • فوق برنامه

  • تناسب شهریه

نزدیکترین مجموعه های آموزشی