جدیدترین نظرات ثبت شده
من دخترم داره اینجا درس میخونه وبه شدت از مدرسه کادر و مدیریت محترم و موسس راضی هستم . 🌹 خیالم راحت به خاطر محیط امن سالم و پویا فعالی که دارن اردوهای تخصصی هررشته ک میبرن نظرم به شدت جلب کرده
هنرستان خیلی خوبیه مدیرش خانم خاکپور فوق العاده برای ورود به بازار کار کلی برنامه های خوب دارن . معلما همه اساتید دانشگاه هستن
.
سلام. من خونم رو به رو مدرسه هست کارت ایثار هم داشتیم دخترام دو قلو هستن هر کاری کردم ثبت نام نکردن کلاس اولشون رو خدا تومن پول سرویس دادم که یک مدرسه خارج از محدوده برن فقط سر و صداشون واسهما هستش این واقعا درسته
کاشکی دوباره بچه میشدم میومدم اینجا با ملودی بازی میکردم و شاگرد خانم محمدی بودم و ته کلاس با روشا میگفتم میخندیدم😊
مدرسه آموزگار یکی از مدرسه های نمونه اردبیل هستش . ما که سال ۹۲ دوره راهنمایی رو تموم کردیم سه سال اینجا درس خوندم خیلی شلوغ کردیم تو مدرسه من از تمام معلمان و ناظمان و مدیر مدرسه که اون موقع در آموزگار بودند ازشون حلالیت میطلبم خیلی اذیتشون کردم خیلی . الان که دارم مینویسم اشک تو چشمام جمع شدیادش بخیر 🥺
یک هم زیاده
من دخترمو امسال کلاس اول بردم و بسیار راضی بودم معلم ها عالی ، اخلاق خوب ، خیلی زحمت میکشن هم جشن ها و برنامه های خوبی دارند هم رفتار خوبی با بچه ها
خیلی یواش وارد شید
خب من امسال سال اخرمه و دوازدهمم و توی سال ۴۰۵ هستیم رشته کامپیوتر تحصیل کردم و واقعا میتونم بگم این هنرستان رشته کامپیوترش توی سطح کشوری میتونه مقایسه بشه و میتونم با اطمینان بگم رشته کامپیوترش به شدت محیط خوب معلمان خوب و دلسوز همه مولف کتاب از جمله اقای رسام و باقری و عباسی . صارمی ۴ معلم دروس تخصصی همه به شدت کوشا و دلسوز و سایت های کامپیوتر هم که همه کامپیوتر ها جدید و بروز رم ۱۶ همه مادر برد سی پی یو و کارت گرافیکا جدید و بروز و سایت های به شدت تمیز و زیبا اگه رشته کامپیوتر میخواید بخونید کاری به محل هنرستان نداشته باشید چون هنرستان چمران بهترین هنرستان رشته ی کامپبوتر توی اصفهانه ابوذر اصلا از نظر امکانات توی سطحی نیست که بخواد با این هنرستان رقابت کنه پس نگران نباشید